вівторок, 20 вересня 2016 р.

Маленькі пташечки для PABD

Привіт усім)))) В блозі PABD вийшло моє натхнення до нашого завдання -скетчу
і у вас є можливість виграти ваучер для покупок в фірмовому магазині, просто свторіть листівочку по скетчу і добавтесь у лінки, більше детально правила можна прочитати по ссилочці. А я люблю скетчі особливою любов"ю, за свободу у творчості, адже у кожного виходять абсолютно такі різні і такі унікальні проекти.

  Today me  is here  with my inspirations for Challenge 10 - Sketch. I'm madly in love with the sketch. I love the freedom that they give! I love it that everyone goes their own unique project.

Мій перший проект - конверт для грошового подарунку, і поки у нас ще тепло, стараюсь сфотографувати свої роботи на вулиці.


My first envelope for monetary gifts - since still warm outside here in Ukraine , I can take pictures of my project outdoor.





  Наш Вересневий реліз не лишив мене байдужою, ці малесенькі пташечки вкрали моє серце, такі уже милі. виштапувала їх водостійким чорнилом та розмалювала акварельними олівцями.

I'm in love with a September release. These baby bird from "The Little Sparrow " set has stolen my heart .I have painted them with watercolor pencils.



Чудесні пташечки, правда? Трішки деталей.
Wonderful little birds. Some close-ups.



Усі мої проекти - це конверти для грошового подарунку, на черзі другий.
Спочатку я зробила штамп прозорим чорнилом і запекла його білою пудрою від СкрапЕго, а потім за допомогою дистресс чорнила затонувала фон.

My second envelope for monetary gifts.
At first I made a heat embossed white powder. Then using distress ink to make the background.



Малесенькі пташечки із набору штампів дають безмежне поле для вашої уяви, автор цих пташечок Vinita Jain.

Stunning stamp The Little Sparrow It gives freedom of thought and creative flight. Awesome job done by Vinita Jain.


Трішки деталей.
Some close-up.

І останній конвертик.
My third third project.

 Мені здається, ці пташечки співають....
 I think I hear the singing of the birds.
  Трішки деталей. Фон створено за допомогою трафарету квадратики та дистресс чорнила.
Some close-up. Background is made using a stencil Grid.

Основний елемент вишампувала водостійким чорнилом, розфарбувала акварельними олівцями та вирізала і розрізала на частини.
Partially stamped and then fussy cut to make the bluebell flower look more dense . All elements are painted with watercolor pencils.
Також я проштампувала внутрішню частину своїх конвертів.  I have also used the stamp from the same set inside.
Запрошую вас до участі в нашому завданні вересня.
I invite you to take part in the sketch Challenge.


В роботі використала:
In my projects I have used:


Enamel dots


Немає коментарів:

Дописати коментар