пʼятницю, 19 серпня 2016 р.

Яскраві листівочки

Хорошого дня! Знаєте, є періоди у творчості коли йдуть одні сторіночки і альбоми, а є коли листівочки несуться швидше за усе, так у мене зараз листівочний період))) Полюбила, швидко вони у мене виходять і якось не одна))) А по дві по три))))
Сьогодні по завданню від SKI Я люблю квіти - в якості обов"язкового елементу - квіточка кольору бірюзи....ех..літо яскравість мене не хочуть залишати)))) Творю на повну і вас запрошую!

Фон абсолютно з нуля, як я люблю такий міксед-міксед.....багато спреїв, багато текстурки, золотого акрилу....і достатньо стриманий декор...
А ще глітер))) Багацько так глітеру)))
Чіпборд тонувала золотим акрилов, глітер кріпила на глоссі СкрапЕго.
І божественні квіточки Freetany Flowers в поєднанні із маскою Бульки мені здається чудесно доповнюють одне другого, правда ж?
А взагалі літо це щастя, я його безмежно люблю! Навіть якщо стоїть +32, люблю і усе! За яскравість і насиченість кольорів на вулицях, в садах, в лісі і просто в повітрі! За те, що люди, а особливо, дівчата одягнуті в яскравий одяг, за те, що в кафе подають яскраві напої, про за те, що літо це літо!!!

Яскравих вам вражень та готуйте свої бірюзові квіточки, спонсор завдання СкрапЕго готує класні подарунки!!
Наш чудесний баннер
В роботі використала:
Медіум прозорий матовий
Матові спреї Бірюза, Чорна кішка, вінтажна роза, Клубнічний джем
Гліттерний гель Золото
Текстурна паста Груба
Клей універсальний
Глоссі
Біла аркилова фарба

Немає коментарів:

Дописати коментар