вівторок, 31 травня 2016 р.

Листівочки...просто собі листівочки....

Кукусіки)))...я тут майже встигаю))) Зробила листівочки для однієї чудесної феї, яка живе далеко за межами України....навіть зняла невеличкий віедо-мк...як я її робила....спеціально по завданню від Lesia Zgharda....у нас почався сезон дощів....от зранку веду малу в сад -спека....пів-дня думаю, піду забирати, зайдемо в магазинчик і купимо їй босоніжки....а забирати, а погода бац ....і зливааааа.....несу в сад резинові чоботи((((....у вас як? із погодою? літо? чи хто зна що?


Знимкувати біле на білому ))) та ще й в дощ))))) біда(((( а поки МК зняла, за якусь годину - і дощ був, і град, і сонце світило(((( того світло там ну дуже вже різне...
Таки розмальовування - то свята медитація.....еееех...люблю....кульки покрила Глоссі ScrapEgo
Написи дуже уже символічні, як на мене.....відео дивимось тут
Чудесного вам настрою і хай уже буде літо, можна? Я замовляю....як у ресторані....порцію літа...відріжте мені будь ласка....

В роботі використала:
Набір штампів
Набір штампів
Повітряна кулька штамп великий

8 коментарів:

  1. Такі круті, дуже стильні і такі українські))) Класно)

    ВідповістиВидалити
  2. Какие красочеые шарики! Супер! Спасибо от блога Lesia Zgharda!

    ВідповістиВидалити
  3. Классные открыточки, такие яркие! Спасибо от блога Lesia Zgharda!

    ВідповістиВидалити