понеділок, 11 січня 2016 р.

Новорічні вдохновульчики

Привіт мої милі феєчки!!! У мене для вас є кілька новорічних вдохновульчиків!!! аха))) Я таки змогла створити парочку листівочок із паперу СкрапМир - Rustik! Класнючий папір, що там говорити)))) Давайте дивитись!

Скрап-папір достатньо цупкий, добре вирізається на плоттері, і мені особисто дуже-дуже зимова колекція запала  в душу, я думаю, як багато кому із вас, правда? Є щось таке містичне, і по доброму таємниче в палітрі цієї колекції, а уже те, що є до неї висічки і фішки, то МЕГА поміч для скрап-феї)))))) Ще правда, якби на укр.мові))))
Олені+сови+еко)))) я правда, тримаючись своїх вподобань, і фарби там добавила, і структурної пасти, і медіум-гелю)))) Ну зима же ж, сніжочок!!!!
У сови погляд такий.....в душу....до кісток...на морозі......і олені вискакують із кучугур снігу))) У нас в цьому році снігу море, мороз -8 сьогодні, на завтра обіцяють -18)))
А ми з Сашкою підемо на саночках кататись)))) з рукавичками моя улюблена))) Рукавички вирізала на плотері, по шаблону. Такі мімімімішечки)))) із сердечками)))
І пудри для ембосінгу)))) переливаються, як на сонечку сніг і багацько Гессо)))
Новий рік наступив, а в мене іще в душі магія....і хочеться подовше потримати це відчуття в серці....
Всі листівочки подаровані колегам/друзям, і так приємно, знати, що ці маленькі листівочки живуть своїм чудесним життям, і дарують комусь радість і тепло!!!
Онова моїх листівочок - це крафт-заготівочки від Штампувальні, класна річ- цупкі, не деформуються, і для еко те що треба!! Мені правда здається у мене більше фрістайл))) але головне, то свято і магія!!!
Чіпборд вкритий і укутаний пудрою для ембосінгу))))
Ще раз вас з Новим Роком!!! Нехай магії у нас всіх буде багацько!!!!
Обіймаю!!!

В роботі використала

СкрапЕго
Прозора текстурна паста
Глосі
Гессо білий
Клей
текстурна паста Гладка
Новорічний оверлей
пудра для ембосинга
хамелеон пудра для ембосинга грозове небо

СкрапМир
Колекція Rustik winter


4 коментарі:

  1. Гарненько так, по зимовому :)
    Рада, що у Тебе святковий настрій!
    Добре, що у Вас морозно. У нас все тане

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. ііі))) Юльчику!!! рада тебе чути!!! Ми ще й на санчатах щойно покатались)))) приїжджайте в гості, на сніги))))

      Видалити
  2. Чудові листівочки!!! А мені ця колекція так і не досталася... розкупили все ((( лише висічки вхопила!

    ВідповістиВидалити
    Відповіді
    1. моя хороша!!! дякую!!!! ай-ай-ай, може іще будуть друкувати?

      Видалити